4 mar 2016

„It Ends With Us” - Colleen Hoover [zapowiedź amerykańskiego wydania] + wizyta pisarki w Polsce


Wiele z was widziało już okładkę najnowszej powieści Colleen Hoover - premierę „It Ends With Us” przewidziano na 2 sierpnia. Wydawnictwo Atria Books opublikowało również pierwszy opis powieści:

Lily nie zawsze miała łatwo, ale to nie powstrzymało jej przed ciężką pracą i walką o wymarzone życie. Pokonała długą drogę od małego miasteczka w Maine, gdzie dorastała – skończyła college, przeprowadziła się do Bostonu i otworzyła własny biznes. Gdy zaiskrzyło pomiędzy nią a niesamowitym neurochirurgiem zwanym Ryle Kincaid, wszystko w życiu Lily zaczęło sprawiać wrażenie zbyt pięknego, by mogło być prawdziwe.

Ryle jest stanowczy, uparty, może nawet odrobinę arogancki. Jednak ma też drugą twarz – wrażliwy, błyskotliwy – i ma słabość do Lily. Fakt, że w lekarskim fartuchu wygląda całkiem przyjemnie dla oka, też przemawia na jego korzyść. Lily nie potrafi wyrzucić go ze swojej głowy, ale całkowita awersja Ryle’a do związków jest niepokojąca. Nawet gdy dziewczyna staje się wyjątkiem w zasadzie „zero związków”, nie może przestać myśleć o tym, co zraziło go do zaangażowania w jakąkolwiek relację. 

Pytania dotyczące nowego związku przytłaczają ją – tak samo, jak myśli o Atlasie Corriganie, jej pierwszej miłości z przeszłości, którą pozostawiła za sobą. Chłopak był jej bratnią duszą i opiekunem. Gdy Atlas niespodziewanie zjawia się na drodze Lily, pod znakiem zapytania staje wszystko, co do tej pory zbudowała z Ryle’em.

W tej odważnej i osobistej powieści Colleen Hoover przedstawia poruszającą historię, która rozpoczyna nowy, ekscytujący rozdział w twórczości pisarki. Łącząc pochłaniający romans z bohaterami z krwi i kości, „It Ends With Us” to niezapomniana opowieść o miłości i najwyższej cenie, jaką trzeba za nią zapłacić.

Opis nie zdradza zbyt wiele, brzmi dość ogólnie, ale nauczona doświadczeniem przy Confess", zdaję sobie sprawę z tego, że... coś się w tym kryje. Według autorki to kolejne niespodzianki i morze łez, jakiego nie wywołała żadna z poprzednich powieści.  

Colleen Hoover Książki

Tymczasem na Facebooku zorganizowano głosowanie; w związku z wizytą Colleen w Polsce, odbywa się głosowanie na dwa miasta, które odwiedzi pisarka. To od was zależy, gdzie zostanie zorganizowane spotkanie! 
Trzecim, potwierdzonym miastem jest Warszawa.

Więcej informacji znajdziecie na stronie [Colleen Hoover Książki]

36 komentarzy:

  1. Chciałabym spotkać autorkę, ale obecnie mam mało czasu na takie wyjazdy. Opis brzmi ciekawie, ale nawet gdyby nie, to autorka pisze tak, że na pewno sięgnę. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak mam - powieści Hoover to dla mnie automatyczny zakup :)

      Usuń
  2. Chciałabym spotkać tę autorkę, jest moją mistrzynią New Adult, uwielbiam jej książki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że w tym roku mi się uda - nie przegapię możliwości spotkania :)

      Usuń
  3. Ach, nowa powieść... Tylko czemu książki Colleen Hoover są tak wolno wydawane w Polsce? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałoby się natychmiast, coś o tym wiem :) Ale warto odczekać swoje, w międzyczasie umilając oczekiwanie innymi powieściami: każda powieść Hoover jest chyba lepsza niż poprzednia.

      Usuń
  4. Kurczę, autorka przyjeżdża do Polski, a ja nadal nie przeczytałam ani jednaj książki, która by wyszła spod jej ręki :D Czas to nadrobić, pozdrawiam
    ksiazkowy-termit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że warto, jeśli lubi się New Adult/powieści obyczajowe o nieszablonowym stylu/historiach :)

      Usuń
  5. Bardzo lubię tą autorkę i z chęcią spotkałabym się z nią ;) Sama książka zapowiada się bardzo ciekawie i na pewno kiedyś po nią sięgnę.

    PS. Zapraszma na konkurs z nagtodami u mnie na blogu.

    Pozdrawiam, Maniaczka książek!
    countrywithbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zaproszenie :)
      Niecierpliwie czekam na premierę najnowszej powieści Hoover.

      Usuń
  6. Pierwszy raz widzę okładkę :) Nie znam też tej pisarki. Zapowiedź dosyć intrygująca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okładka dopiero co "przyszła na świat" :) I jak to u Hoover, spodziewam się rozszarpanego serducha :)

      Usuń
  7. Super, że kolejna książka tej autorki wyjdzie w Polsce i mam nadzieję, że będę mogła się z nią spotkać. ;)
    Buziaki. :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką nadzieję - taka okazja może się szybko nie powtórzyć.

      Usuń
  8. Już zagłosowałam ;) Choć to nie weekend tylko tydzień pracy i trudno będzie się wyrwać na takie spotkanie. Opis brzmi ogólnie, ale u tej autorki zawsze można się spodziewać niecodziennych bohaterów i takich też zwrotów akcji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opis do Confess również był taki ogólny, zupełnie nie wiedziałam, jak "ugryźć" powieść. Po lekturze uznałam, że to jedna z najlepszych książek Hoover, także nie sugeruję się już okładkowymi notkami.
      Na spotkaniu muszę się pojawić, nie przegapię takiej okazji ;)

      Usuń
  9. Czemu wszystko co fajne dzieje się w Warszawie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko w Warszawie - w planach jest Warszawa, Poznań, Gdańsk i Kraków, także możliwości jest więcej :)

      Usuń
  10. Uwielbiam Colleen Hoover i gdybym tylko mogła pojechałabym na spotkanie z nią :) Ech, gdyby to była Łódź...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łodzi niestety nie ma o ile dobrze pamiętam, ale może inne miasto będzie również po drodze? :)

      Usuń
  11. Fajnie by było, gdyby był tym miastem Kraków ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzenie się spełniło, Kraków jest na liście o ile się nie mylę :)

      Usuń
  12. Dla fanów autorki takie spotkanie to nie lada gratka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, zdecydowanie - nie mogę się doczekać :)

      Usuń
  13. nie miałam pojęcia, że pani Hoover przyjedzie do Polski, świetna wiadomość! Choć pewnie nie dam rady pojechać to i tak się cieszę, że nas odwiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdź listę miast - może akurat odwiedzi twoje? :)

      Usuń
  14. Uwielbiam twórczość autorki, więc książki na pewno będę wypatrywać. Ale niestety na spotkanie mam za daleko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żadne z 4 miast nie jest wystarczająco blisko? :)

      Usuń
  15. Już czytając opis mam ciarki na ciele. To samo czułam, kiedy czytałam post Hoover na jej profilu, w którym opisała wszystkie uczucia, jakie targały nią podczas pisania tej książki. Czekam z wielką niecierpliwością i myślę, że za tą przepiękną okładką, kryje się ładunek emocjonalny, który nas rozniesie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze, że trochę się obawiam It ends with us - tyle emocji, kolejny enigmatyczny opis. Moje serce tego nie wytrzyma :)

      Usuń
  16. Twórczości autorki nie poznałam, ale chętnie przeczytam jedną z jej książek na początek. Którą najbardziej byś poleciła?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że z obecnie wydanych w Polsce byłoby to Maybe Someday. Generalnie serie Pułapka uczuć i Hopless są bardziej szkolne, młodzieżowe; Maybe Someday i Ugly love, które pojawi się w kwietniu, traktują o dorosłych bohaterach - wiele zależy od tego, o której grupie wiekowej wolisz czytać :)

      Usuń
  17. Nowa Hoover to najlepsza wiadomość jaka może być. Coś czuję, że to będzie kolejna wspaniała historia. Oby i u nas prędko ją wydali... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze Confess musi się u nas pojawić... I November 9. Jest na co czekać :))

      Usuń
  18. Lubię twórczość tej autorki, ale nie ukrywam, że żadna powieść nie skradła mojego serca. Jestem ciekawa, jakie wrażenie wywarłby na mnie ten tytuł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że warto spróbować jeszcze z Ugly Love oraz Confess, gdy już się pojawi. Powieści Hoover mają to do siebie, że cechuje je różna atmosfera i nieraz widziałam, że czytelnicy przekonywali/zniechęcali się do niej po jednej powieści :)

      Usuń